Merryyy iki çocuğumuda 24 ayları dolunca gece gündüz aynı anda bıraktırdım başlarda gündüzleri 15dk bir wc ye götürdüm geceleri 2 saatte bir ilk oğlum geceleri sıkıntısız yapardı çişini küçük oğlum uykusu bölündüğü için çok huysuzlanırdı yapmak istemezdi sabırla bekledim yapmasını …ağlarsada yatağına yatırdım kısa bir süre sonra bidaha kaldırdım …yatağına yapmasına fırsat vermedim kısacası … 3-4 günde öğrendiler sayılıdır kaçırdıkları . Ha birde küçük oğlum da 3 gün kakasını tuttu korktu yapmadı tabi sürekli tuvalete götürdüm yarımsaat oturduğumuz oldu 😄 şarkı söyleyeye söyleye yaptırmaya çalıştım en son tutamadı yaptı alkışlar gülüşler havada uçuştu sonra hep yaptı maşallah . Tabi her çocuk farklı kimisi hazır hissetmiyor kimisi korkup yapmak istemiyor kimiside inadından 😂. Kuzenimin kızıda yapmıyordu banane bezime yapıcam diyordu altına yapıyordu annesi bez almadı babam alır diyodu zilli 🤣. Oda öğrendi bişekilde .