50 günlük bebeğim var. Bazen gündüzleri sürekli uyuyor memeyi veriyorum 3-4 dk zor emiyor ki göğüslerim de öyle sert sert değil yumuşak hani ne kadar süt emmiş olabilir ki o kadar sürede sonra geri uyuyor. Gün içinde gece emmesi de dahil maksimum 6-7 kez emiyor. Yani bazı günler boylr uyuyacağım diye emmiyor. Günde 2 kere mama veriyorum 90 ml. İçiyor ondada uyuyor yani ağlamıyor hiç. Evet çok şükür nazar değmesin güzel durum genel olarak bakınca ama doyuyor mu aç mı düşüncesi sürekli aklımda. Aç olsa aglar diyorum. Ama bazı günler de saat başı meme istiyo emiyo uyuyo beş dk geçmeden geri uyaniyo yine emiyo döngüye gidiyoruz o şekilde. Hiç aglamagi için doyuyordur diye düşünüyorum çişli bez sayısı da iyi