Azli mesai, 24 nöbeti, istirahat şeklinde çalışıyorlardı ama oraya yeni karakol komutanı gelecek nasıl bir sistemi olur onu bilmiyorum. Köylerde falan olayları çok oluyor ilk gittiğiniz zaman biraz zorlanabilirsiniz. Ev olarak ta şimdi sahibinden den baktım karakola baya yakın bir ev var