Deniz_4773 kızlar ya normalde evimde sivrisinek olmazdı bu sene var ve geceleri uyuyamıyoruz kaşıntıdan ne yapabilirim bunun için
theAna Deniz_4773 ben camlara tül sineklik yapıyorum bir de incia sinek kovucu spreyi kullanıyoruz iki senedir kokusuna gelmiyor
Sldmrt Deniz_4773 ya kendinize sinek kovucu sprey sıkıp yatacaksınız yada eve sinek kovucu sıkacaksınız veyaaa sineklik :)
Melis1706 Mrltz ben ondan kullaniyorum dun aksam sinek sesi gelmisti hemen taktim onu oldu heralde bi daha duymadim😂