Rumeysnil çok geçmiş olsun. Umarım çabucak toparlar bebişiniz. 9 ay karnınızdaydı sesinizi sabah akşam duydu, tabiki unutmaz. İçgüdüsel olarak hatırlar. Kokunuzu aldıysa bir daha unutmaz. Ne şanslısınız ki tentene temas emişsiniz. Benim bebeğim doğduğu anda girmişti yoğun bakıma, hiç karşılaşamamıştım onunla. 1 hafta kaldı. Şuan 1 yaşında, yapışık yaşıyoruz hiç inmek istemiyor kucağımdan. Yani yoğun bakım günlerinin telafisi çok güzel yapılıyor ileriki günlerde. Sadece şifası için dua edin bu tür şeylerle kendinizi enerjinizi tüketmeyin. Herşey çok güzel olsun sizin ve bebeğiniz için 😊🩵