Merhabalar bebeğim 43 günlük önceden böyle bir sıkıntımız yoktu ama bugün hiç uyumadı 10 dakika uyuyor sonra uyanıyor şiddetli bir ağlaması yok sırtını ovaliyorum gaz çıkarmıyor acaba gaz sancısı mi yoksa atak dönemi mi çözemedim tecrübeli anneler böyle bir durum yaşayan var mı varsa çözümü nedir ?