Doğduğunda saçlarının önü çok azdı arkaları vardı sonra döküldü babasının saçlarıda çok geç uzamış ve bebeklik fotolarına bakıyorum aynı şekilde eşimin de saçlarının önü yok ama şuan inanılmaz sık ve kalın telli saçları tek tesellim o😂 bizde eşitlemek için makinayla kestik kazımadan 3-4 aylıkken şuan 13 aylık saçları hala çok kısa yani toka tutmuyor asla önü bağlanacak kadar bile yok çok geç uzuyor badem yağı öneriyorlar kullanıp cidden faydasını gören oldu mu ya da varmı tavsiyeniz saçlarının uzaması için