Ben başa çıkamıyorum hep vardı ama doğumdan sonra falan daha da arttı devamli bir şey olacak hissi kriz anı başa çıkamıyorum noroloji psikolog pskiyatriye de gittim anksiyete+panik atak var çözüm yok en çok ya çocuğumla ya eşimle olayları kafamda kurup duruyorum mesela en son az önce yaşadım gmail hesaplarimiz herşeyimiz var bizde oğlumuza akülü araba bakıyor annesigil alacak birini kaydetmiş telefona ben baktım bi değişik açık saçık resim güveniyorum da bana çok düşkün ama kafamda bin bir türlü hikaye numarayi aradım kullanılmıyor dedi ağlayarak yazıyorum şuan nefesim daralıyor ellerim titriyor nasıl kurtulabilirim bu durumdan