Mehrab6840 oralıyım küçük bir ilçe ama merkeze uzak değil çok rahat çıkarsınız evler vardır otogarı var genelde civarı ilçelerde hep oraya gelip otobüse binerler pazarı falan çok güzel olur köy peynir i el yapımı tereyağlar getirip satarlar a Ben İstanbul’da yaşıyorum ama her sene gittiğimizde mutlaka acıgöl’e gidiyoruz hastanesi falan da fena değil merkezi çıkarsınız sık sık merkezde birçok şey vardı Kapadokya falan zaten bir saatlik dolaşır gezersiniz seversiniz nevşehir’i genelde Ikea ya e falan Kayseri’ye giderler