@“Aleynaerayy12”#p26364949Cok çok geçmiş olsun bende öyle yatırıyorum kenarlarına yastık koyuyorum ama içim hiç rahat etmiyor sürekli gidip gelmekten işimi yapamiyorum bende artık yatağına yatiracagim gerçekten ibret almak gerekiyordu üzgün olmakla birlikte bu duyduğum ikinci oldu sizinle başımıza gelmeden bende önlem alayım yatırmayım yine bin şükür ufak atlatmistiniz yine burda okudum bı bayan misafirliğe gittiği evde koymuş bebeğini yatağın üzerine bebek yatakla duvar arasına düşmüş malesef ki bebek oracıkta vefat etmiş 😢Rabbim esirgesin