Lohusalık sendromu. Lohusalık dönemim o kadar zor geçtiki . Kendimi hissettiklerim ve korkularım yüzünden o kadar çok suçladım ki halbuki herkesin yaşadığı çok normal bir süreçmiş. Bunu daha önce bilseydim keşke en azından bu kadar suçlayıp yıpratmazdım kendimi . Ama insanlar kendini o kadar mükemmel anne göstermeye bayılıyor ki zorluklardan hiç bahsetmiyor sanki kusursuzmuşcasına.