Kızlar edirne’ye tayin olanlar varmi, burada misiniz? 🤭
Hazalim tayin değil ama edirnedeyiz gelin buyrun bekleriz ❤️❤️
Merhaba canım tayinimiz çıkmadı bizim hâlâ edirnedeyiz ☺️
Aahh ne güzel merhaba bu arada bizim edirneye çıktı ne zaman gittiniz edirneye peki
Hazalim eşimin ilk görev yeri Edirne’ydi canım buraya gelin geldim
Tayinci değiliz ama ben de Edirne’deyim yardımcı olabilirim
Qwerty0311 çok tsk ederim.cok sevinirim.
Betul0707 ne kadar güzel kaç yıldır oradasıniz
Hazalim üniyi de burada okudum 5 yıldır falan
Betul0707 harika edirneli olmuşsun canimm sen
Nilay_80 geliyoruz canim sizleri tanımayı çok isterim
Hazalim yani evet seviyorum Edirne’yi buraya mı çıktı tayininiz
Hazalim merkez mi ilçe mi
Nilay_80 merkez sen?
Betul0707 evet canım.tekirdagdan oraya çıktı 😂
Hazalim Keşan ilçesindeyiz
Hazalim aa yakın yerden gelmişsiniz
Nilay_80 Tayinci değilim yerlisiyim bende Keşandayım 😊
merve171214 aaa ne güzel neresindesiniz acaba
Nilay_80 Eski hastane caddesi üzerinde oturuyorum Osmanlı cafe tarafında
Merkezden başka kimse yokmu?😊