Happy_cat o yüzden ödem ve şişliğiniz çok fazla. Karın bölgesinde 3 gün fren takılı kaldı, her gün çıkan sıvıyı ölçtü doktor, ona göre çıkardı, eğer ödem çıkmazsa seroma diye deri altında sıvı birikir ve enjektörle çekiyor. Arkadaşımla birer gün arayla ameliyat olduk, onun karın germe ve liposaction ameliyatı vardı, seroma komplikasyonu oluştu, iki sefer gitti, 500 ve 300 ml olarak sıvı çekti, 3 gün dren takılı kalmasına rağmen.