RRaahimee vallahi benim de yara olmadı şükür ama aşırı hassastı alışana kadar ağladım ben de vazgeçme eşiğine çok geldim bir de yara olsaydı düşünemiyorum 🥲 zeytinyağı sürdüm daha çok ve yumuşacık yapıyordu tabi göğüs kalkani sayesinde bir yere değmediği için de hiç tahriş olmadı şükür atlattım o zamanları 🤗 bu arada ne kadar süre geçmesi gerekiyor demiştiniz.. açıkçası ben oda ısısında 3 saat kalabiliyor diye göğüs kalkanindakini rahatça kullandım çünkü 2 saatte bir emziriyordum gündüz .. Bir de mesela ben hep tek göğüs emzirdim yani bir öğünde tek göğüs emiyordu kızım diğerinden süt akıyordu göğüs kalkani içinde birikiyordu onu verebilirsem veriyordum ki genelde almak istemezdi ben de onu taze taze hemen dolapta biriktirip buzluga koyardım.🤗