Kızlar bebeğim 11.5 aylık ya son 2 aydır falan göguslerım iyice mi terbiye oldu yoksa sütümmü azaldı bilmiyorum çocuk habire emiyor eskisi gibi değil sanki 3 ay oncesıne kadar fıskırırdı sımdı ise damlıyor ama bebegımde yutkunma var ee haliyle ek gıda süreside uyumalardan uyumalara canı isterse arada emiyor sizinde öylemi