Kızlar bebeğim kız, 9 aylık .
Sabah akşam 7 24 emiyor beni. Asla şikayetim yok.
Bugün annem sırıtını kaşıyayım diye soyundu. Bebeğim onu emmek için ona doğru gitti ..
Şaşırdım niye böyle yaptı denk mi geldi diye. Aradan beş kaç gün geçti dedim abla bi göğsünü açsana sana gelecekmi diye. Bebeğim ona da gitti.dudağı vs değmedi. Ama emmek için gittiği belliydi.
Niye böyle bi şey yaptı sizce ?
Daha önce tabi ki benim mememden başka meme emmesi ve görmedi .
Denemek söz konusu bile olamaz. Ama ne yalan söyliyim biraz üzüldüm başka memeye gidince.
Acaba sizce normal mi ? Yani normalden kastım neden başka memeye yöneldi ? Halbuki benim sütüm var. Bebeğm keyifle içiyor. 🥹😭 Ay üzüldüm mü kıskandım mı ne oluyor ya neden emmek için yöneldi bu bebek …
…
- Olarak aman Allahım son 1 aydır o kadar çok çığlık atıyor ki. Mutlu, sinirli, üzgün her halini çığlıkla dile getiriyor. Nedir bu şimdi ? Nasıl bi yol izlenmeli Acaba 🤷🏻♀️🥹