Merhabalar oğluma anne sütü yetmediği için dedtek olarak formüle başladım önce doktorumuz keçi sütü golden goat önerdi , kabız oldu insan kakası gibi katı dışkıladı . Sonra başka bir hekim Humana önerdi , aldık onu çok sevdi sorun yaşamadık fakat Türkiyede bulamıyorum araştırdım Aptamil Prosyneo anne sütünde olan bağışıklık güçlendirici madde içerdiği için öneriliyordu ayrıca allerjisi olan bebeklere de iyi geliyormuş onu alalım dedik bebeğim Yeşil mukuslu dışkı yaptı 2 gün bariz alerji yaptı.Şimdi başka bir hekim SMA comfort önerdi ama nette sadece formül ile beslenenler için diyor . Ben hem anne sütü hem formül veriyorum sorun olur mu acaba ?