Balevlatsahibi ay evet doktorumuz da söyledi 4,5 yaşında benim kızım da şuan bebekken Konak dahi yaşamadık 3,5 yaşından bu yana bununla uğraşıyoruz vücudundaki geçmeye yaklaştı çok şükür ağır kremler le başladık saatli günleri vardı şimdi sadece nemlendiriciye geçtik ama saç bunun şampuanını damlasını bıraktıkmı tekrarlıyor