BuseveMinigi yakın zamanda bana da oldu ceviz büyüklüğünde şişmişti ama şükür ateş titreme gibi şeyler olmadı kesinlikle düzenli sıcak duş al hergün, gün içi ılık suyu göğüs üstünde beklet ve o göğsünü hemen emzir ve her defasında ilk o göğüsü ğ emzir. Acıyor biliyorum ama şişlik olan bölgeye masaj yap bastırarak. Lahana ın rahatlattığını söylüyorlar denemedim ama ben soğanı denemiştim iltihap alma özelliği var ya meme ucuma yakın olduğu için şişlik soğanın kabuğunu soydum haşladım sonra ikiye böldüm cücük kısmından biraz çıkardım oyuk gibi oldu içi o oyuk yeri soğan birqz soğuyunca şiş yere oyuk kısmı gelecek şekilde üzerine koydum ve streçle göğsümü sardım bana sabaha kadar beklet demişlerdi ama ben tırstım 3 saat kadar beklettim o bile fayda etti gece o göğüsü hep aktı süt şeklinde sonra biraz daha yumuşadı sertlik gecede o göğüsü mü emzirmiştim.. Allah yardımcın olsun en sonun Dr iltihap ve süt birikmesi var dedi enjektörle çekmeyi ö3nrdi bakalım sertleşmiş mi yoksa sıvı içindeki biriken süt diye orayı boşalttı hiç korkma iğne falan hiç acımıyor sonra baktım sertlik bir hafta içinde masajla beraber tamamen geçti... Oyy baya uzun yazdım yorulmamışsındır umarım okurken 😊