DuyguAsel23 Kızlar bugün 3 aylık bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdi doktor. Be yapacağımı bilmiyorum o kadar üzüldüm ki varmı başına gelen tecrübeli anneler neler yaptınız tavsiyeye ihtiyacım var
kizimveoglum34 DuyguAsel23 Bizde 2 ay 5 günlüğüz bugün idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik aylık kontrol için gitmiştik biraz huzursuzluk vardı sadece test yaptık sonucunda enfeksiyon gece uyumuyor bebem amikozit diye bir iğne verdi doktor bugün ilk iğneyi olduk hayırlısı inşallah geçer çok üzgünüm bende ne yapacağımı bilemiyorum
hlmeoztrk DuyguAsel23 bizde geçirdik o aylarda hastanede yatmak durumunda kaldık çok geçmiş olsun ilaçlarla geçiyor endişelenmeyin
HavvanurSezr Endişelenme canım benim bebeğim 6 aylık 3 kere yaşadık her seferinde ipne verdi doktorumuz. Beneğinizin cinsiyeti nedir kaç aylık