Yigitztmy Hangi şehirdeysiniz acaba ya ben istiyorum kendim için değil aslında deprem bölgesindeki bir tanıdığımın bebeğine göndericem ya adıyamanlıyız bizde ama ben istanbulda yaşıyorum