Yagruz06 Mrb hanımlar uçak yolculuğu yapicam İkizlerle tek başıma gidiyorum uçak alıyor mu iki bebeği interneten uçak bileti bakıyorum kişi sayısı ekliyorum bebek sayısı yetişkin sayısından fazla olamaz diyor ne demek bu acaba anlamadım ya
baykuskiz_ Yagruz06 2 yasindan kucuk sanirim cocuklariniz. 2 yasindan kucuk cocuklara koltuk vermiyorlar yetiskin kucaginda gidiyor o yuzden 2 kisi olmalisiniz
Esmamert5 Yagruz06 0-2 yaş arası bebekler ebeveyn kucağında kemerle bağlanarak yolculuk yapar 2 yaş üstü ayrı koltukta oturur. 2 bebek için 2 ebeveyn gerekiyor yani.
Yagruz06 sezer2022 konuştuk ta bilet vermiyorlar maalesef biri daha olmalı yanımızda eşimin de işi olduğu için benimle gelecek kimse yok memlekette gidicektim gidemiyorum 🥺🥺