Kızlar merhaba bu ay normal adetimi gördüm 3-4 gün gecikmeli ama normal adet olarak 19 unda bitti şimdi ise kasıklarım da ağrı var afedersiniz tuvalete çıkma isteği gibi onun öncesinde ¾ gün gecikti diye test yaptım ⅔ kere bi şey çıkmadı erken gebelik testini adetten 2 gün önce yaptım öyle olsa hamilelik çıkardı değil mi ya da üstüne görme adet kanaması gibi olmuyormuş bildiğim kadarıyla