2 aylık bebeğim sık sık mastit oluyordum etrafımdaki herkes normaldir geçer dediler kendi çarelerimle geçirdim her seferinde sıcak su duş lahana vs. En son göğüs ucuma kadar geldi hassasiyet ve aşırı ağrı kahverengi kısmının derisi kalınlaştı emzirmek zulüm oldu mastit başladı tekrar, doktor koltuk altından iltihaplanmış ikisi de dedi antibiyotik iğne verdi 1 haftalık. Benim durumumu yaşayan var mı atlatabildiniz mi çok korkuyorum ameliyata kadar gidebilir dedi..