Arkadaşlar 22 aylık bir kızım var ve kaşık maması,biberon,yoğurtlu çorba(başka çeşit de yemiyor) ve sadece muhallebi yiyor.Tüm yöntemleri uyguladım ki ek gıdaya geçtiğinden beri de pütürlü gıda olsun BLW olsun her şeyi yaptım yapıyorum ama olmuyor…Bu saydıklarımı bile yemediği zaman oluyor.Artık her yemek saati geldiğinde kalbim ağrıyor resmen.Hergün dertleniyorum . Yok çözemedim bu işi.2 yaşını geçti ne zaman yiyecek! Evlatlar dünyanın en güsel şeyi ama asabi biri oldum resmen