Babyboys yetişkinde bir sıvı tüketimi yemek sonrası falan öneriliyor çünkü mideyi şişirip dolduruyor o anlık iştahı kesiyor. Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama bana kalırsa aç olduğunu düşündüğünüzde o kadar içirmeyin az az sık sık içirin. Yada doyurup öyle verin istediği kadar içsin