sarmaliklahana Tazebabyy 21 aylık gündüz uykusunda yastıkla yatıyor yumusak ve beline kadar gelıyor nerdeyse. Ama gec uykusunda yastık kullanmıyor
Uras21 2 buçuk yaşında halen kullanmıyor çok nadir bazen öğlen uykusunda arada bir kullanır o kadar onuda bizim ince yastıklarımızdan
Tazebabyy Benim oğlum yastık istiyor ve kendi yastığı mahvoldu çok terletiyordu artık almam gerekiyor
Poyrazin_annesii Bn dogdugundan berı ınce yastıklardan kullanırm e bebekten almştm ama baya ince yok gıbı. Sırf kafası bi tık havada olsn kusmasın dıye. Yastıksız olunca hep kusuyor