Bebeğim 5 aylık olacak 1 hafta sonra 2-3 gündür idrarında çok azalma var günde ⅘ kere bez değişirdim hep dolu olurdu bir kaç gündür çok az ve kakasını da günde 1 kere yapıyor doymuyor mu diye düşünüyorum ama huzursuzluğu ağlaması yok geceleri de uyuyor havalar sıcak olduğu için terliyor ondan dolayı idrarda azalma olmuş olabilir mi bir fikriniz var mı ? arkadaşlar vücudu susuz kalacak diye çok korkuyorum su vermeli miyim acaba