Haticeederen5 Kızım pişik oldu arko krem travazol Bepanthol hamazing kullandım gecirmedi 4 gündür hametan kullaniyrm oda etki etmedi napicam bilmiyorum
Svdbkn Haticeederen5 bebek vazalini denediniz mi.. Oğlumun da vardı bana göre baya kötüydü ama arkadaşım abartılacak bişey olmadığını söyledi her neyse sudokrem zeytin yağı denedim geçirmedi vazelin aldım 2 günde geçirdi şuan çok hafif kaldı.. Bilmiyorum deneyin isterseniz..
Haticeederen5 Yasmin26 6 aya girecek bimin bezini kullaniyrm 3 aydır bezden olsa hemen olurdu diye düşünüyorum
Svdbkn Haticeederen5 migros jettten aldım eczaneye sordum hiç duymadık dedi.. Birde zeytin yağını biraz ısıtıp soğutun onu sürün ve pamukla temizleyin..
Burcusaydam Haticeederen5 ben eczaneye sorarak almıştım eczacı en kötü yırtıklı pişiklere bile bunları öneriyoruz çok etkili dedi.Biri oksizinc krem diğeri travazol krem ikisini karıştırıp nohut tanesi büyüklüğünde sürün demişti benim kızımınki çok hafif ti 1 kere de geçti deneyin derim
2lokummannesiii Haticeederen5 hakiki zeytinyağını yakın biraz onu kullanın. Kremlerdense doğal ve geçiriyor.
Esrayusuf Haticeederen5 beyaz sabunla yıka biraz aç kurusun hava alsın poposu fito diye bi krem var ondan al pisik icin ıslak mendil zorda kalmadıkca kullanma