Anneler merhaba ben kızıma ilk uyku tulumunu sanırım 6 aylıkken aldım 2 tog. Şuan nerdeyse 10 aylık, hem küçüldü hem sıcak kaldı. Ankarada yaşıyorum evim 23.5-24 derece arası değişiyor. Ben şimdi kaç tog değerinde almalıyım havalar soğuyana kadar kullansın diye? Bi de siz yazın kullanıyor musunuz? Benim kızım uykuya aşırı zor dalıyor ve üstüne bir şey örtersem ya oynuyor yada atıyor o yüzden almayı düşündüm aslında