Adasenay valla ben organik sertifikalı ürünleri kullanıyorum. Zaten yediğimiz herşey plastik gibi hormonlu bari 1 yasina kadar dikkat edim diyorum. Herkes abartiyosun vs dese de napiyim elimden geleni yapim diyorum.
Süt ürünlerini elta ada markasi var onu kullaniyorum yada raya.
Tavuğu özellikle herkes dikkatli olun diyo cunku tavuklar cok yumurtlasin diye östrojen hormonu veriyomus bu erkektede kiz bebektede ilerisi için ciddi bir sorun.