Serayyys oğlum şu an 22 aylık . Hiç emeklemedi. Emeklemiyor diye kendime dert ettim aylarca. 12 aylık yürümeye başladı ama düştüğü yerden kalkamıyordu dizlerininin üstüne gelmiyordu. Bunu da dert ettim. Bi gün kendiliğinden kalkmayı öğrendi.. şu an 22 aylık bi amuda kalkmadığı kaldı. Şu an emekliyor koşuyor zıplıyor kaydıraktan tersten çıkıyor falan 😂 yani demem o ki kendime dert ettiğim günlere üzülüyorum, varsın emeklemesin hepsini zamanı gelince öyle bi yapıyorlar ki biraz dursun diye gözünün içine bakıyorsun😁