elfida01 Nursemom_ biz Seyhan’da oturuyoruz Şanlıurfa’ya tayinimiz çıktı biz evden çıkacağız önümüzdeki ay isterseniz ev sahibine sorarım yarın yeni kiracı bulmuşlar mı
Emine_elis Nursemom_ neresindesn cnm bnde ordydm eşim mesleği bıraktı Adana’ym ☺️ bnm köşe boş ama kiralık mı bakım . Yinede dışarı çıkarsam bakm
Nursemom_ Emine_elis ben Adana’dan biraz korkuyorum ya 😁 Büyükşehir beni ürkütüyor hadi belki komşu oluruz 😁
Emine_elis Nursemom_ bn de Diyarbakır kulpdydm☺️ şimdi Adana tellidere mahallesindym . Ztn Adanalıym bn ☺️🥰
Emine_elis Nursemom_ yok kız çok da korkma🥰😂 bn buraya izne gelince herşeyimi alıp gdyrdm çoğu yere göre uygunluğu da var pahalılk da mevki mevkii yanii 😂
elfida01 Nursemom_ henüz ilişik kesme olmadı bayramdan sonra düşünüyoruz tahmini temmuz ortası gibi çıkarız galiba ev bakmadık daha
Nursemom_ Emine_elis tabi kesinlikle öyle şimdi hiç bilmiyorum ya biraz onun stresi 😁 tellidere hastaneye uzak mı
Emine_elis Nursemom_ şehir hastanesi mı 🥰 bize Uzak düşer ya orası sn dhaa çok sarıçam fln o tarafa bakcn ☺️🙂 bölümün ne
Nursemom_ Emine_elis yani bizde bölüm olmuyor en son benek hemşiresiydim şimdi nereye verirlerse artık 😁