Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı hala kabızlık çekiyorum. Duphaloc içmeden çıkamıyorum resmen. Dikişlerimden dolayı ıkınamıyorum da 3 tanesi düştü daha😕 doktor kontrole falan çağırmadı normal mi bu kadar sürmesi sizde kaç gün buldu dikişlerin düşmesi büyük tuvalete çıkmanız falan. Hastaneye gitsem mi sizce 😔