Ben 21 aylıkken bıraktırdım .Benim bebeğim de aşırı bağımlıydı gece çok uyanıyordu sabır taşı kullandım faydası olmadı azaltarak da bırakacak gibi değildi .Salça sürdüm yavrum uf olmuş dedim bayağı güldü sonra 10 dakikaya bir bakmak istedi uf olmuş dedim sadece uyku saati biraz ağladı onu da sallamamı istedi emerek uyuyordu.İlk gece 10 kez uyandı bekledim ağladı her ağladığında su teklif ettim içti ağlayarak uyudu 2.gün daha rahattım 10 gün oldu bırakalı ve iştahı da arttı sabaha kadar kesintisiz uyuyor maşallah bide desteksiz kendi kendine uyumayı öğrendi bu kadar kolay olacağını tahmin etmezdim onun için çok büyük iyilik oldu ben de aşırı rahatladım.