Merhaba bizim çok şükür evimiz arabamiz var esimin maasida iyi 30 gr da altinimiz var yatirim amacli az bir miktarda birikim var o birikimlede kredi karti eksrmz fazla gelirse veya ek harcama yaprsak ordan cekiyoruz. Gelelim konuya esim kurbanin bize hâk olmadigini söylüyor ben diyrm evimiz arabamz var kesmemiz gerekir diye oda 80 gr altimiz olsaydi hak diyor. Birde kurbani ben buzluga et atmak icin kesceksem hic kesmem diyor bende dedim koyun bari kessekte bagis yapsak diye ama hic oralı olmadi. Kayinbabamlarda kesiyor kurbani 7 kisiye az az pay yapip dagitirlar ben etlerin iyisini ayiririm pay ederken kayinbabm eskiden biz kesmezken millet bize kemik getiridi cirginikli et getirirdi diye benim ayrdigim paylari bozup kendisi kafasina gore ayarliyor o durumda esimi rahatsiz ediyor boyle kesceksem hic kesmem diyor. Yani sormak istediğim bize hak oluyor demi kesmekle yükümlüyuz. Bilgili biri bana cvp verirse sevirim.