Kızlar bebeğim pazar günü doğdu yoğun bakımda, her gün süt sagip götürüyoruz. Göğüslerim bugün çok sert oldu herkes süt birikiyor diyor ama sagiyorum yine semsert taş gibi. Sıcak suyla masaj falan yaptım sagdim hala aşırı sert lütfen biri yardım etsin bir şey desin zaten çok kötüyüm bebeğim yanımda değil 😞