Yusufayse Merhabalar,22 gn once sezeryanla dogum yaptim,dikis bölgesinde şişme oldu,doktorum normal olabilir odem tutmus dedi,hala uzanirken ,kalkarken ,biraz fazla oturunca agri ve sizlama oluyor ,odemde hala duruyor,sizin ne zaman normale dondu..
24btralp- Yusufayse Bu cumartesi doğuralı bir sene olcak ani bir hareket yaptığımda sızlıyor. Dikişin olduğu ödem yerlerde bir kaç ay içersinde inmişti benim ama ağda vs yaparken gene hissederiyorum kalın bir tabaka gibi🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤣
sunflower01 Yusufayse iltihap olmasın nemli birakma doktor a yine sor Benimki de şişmişti enfeksiyon kapmisim meğer Patladı Ağır antibiyotik iğneler yedim çok şükür yine de Ben ihmal etmiştim kötü düşünmemiştim Ateş sıtma oluyor mu? Geçmiş olsun
Yusufayse 24btralp- Gecmis olsum size,Biraz yorunca basliyor agri,ev hali illaki is yapılmalı, ne yapacagimi bilmiyorum.m
Yusufayse Doasmom biraz ayakta ış yapınca agri oluşuyor, sizdede oldu mu,kendinizi isten uzak tuttunuz mu..
Durunun_annesii0 Yusufayse fazla ayakta kalmamaya çalış canım işleri de ertele canından önemli değil sonuçta
Doasmom Yusufayse evet oldu, ziyarete gelecekler olunca temizliğe giriştim o zamanlar biraz ağrıdı. Annem ilk ay yanımdaydı sağolsun, zorlamamaya çalıştım. Kimse yoksa da zorlamayın sağlığınızdan önemli değil🙏🏻
Durunun_annesii0 Yusufayse 8.5 ay oldu sezeryan olalı sızlama var ilişki esnasında da hissediyorum ağrı sızı temizlik yaparken tüylerim diken diken oluyor içim ürperiyor titriyorum resmen çok kötü bir durum kilot bol olacak yoksa ağrı yapıyor annem sezeryan olalı 17 sene oldu soruyorum sende de hala oluyor mu diye temizlik yaparken uyuşuk diyor bazen hiç geçmeyecek böyle kalacak diyorum 2. Çocuk düşünmek düşünmeyi geç adını bile duymak istemiyorum ya yine sezeryan olursa yine aynı yerden kesilip tekrar dikilmek ya daha da kötü olursam sonra diye diye kendi kendime piskolojimide bozucam artık 🤦♀️
Yusufayse Doasmom maalesef kaynanam 5. Gunde beni bırakıp gitti,yardim edecek kisi yok gibi.. Artik idare edecem..