Nazendece yani pek rendelik bişey yok ama yapılabilir ben elmayı fln haşlıyorm ezitorum muzda çatalla eziliykr bi cevizi rendeliyorum o güzel ama olmasaydı da havanım var tahta onda un haline getirebilirim yani olmasa hiç aramam😏
Metal değmesin vitamini gitmesin diye de ee blender kullanıyorz çorbalarında,çatal kullanılıyor hepsine dikkat edemiyorz ki bi cam rendemiz eksik kalıyor😄
Kullanışlı olsa kesinlikle al derdim şahsen ama hiç pratik değil