Arkadaslar 1 ayı geçti. Çişini çok güzel yapıyor söylüyor oğlum ama kaka problemimiz bitmedi. Artık sinirden oturup ağlıyorum kafayı yicem. Bazen oturttugumda yapıyor ama bugun inatla yapmadı özellikle altına yapıyor artık napcagımı sasırdım gücüm kalmadı bir fikir verin nolur :(