Merhabalar kızım 8,5 aylık bugün sabah uyandığında 150 cc mama içti, ilk uykusundan sonra muzlu yumurtalı cici bebe mama yedi, öğlen çorba içirrken kustu o saatten beri ağzına lokma koymuyor. 2 kere mama yaptım içmiyor ağzını kitliyor muhallebi yaptım 2 kaşık yedi bıraktı. En son yediği şey muzlu mama onu da 14 civarı yemişti. Şimdi uyku saati geldi uyuyacak 1 saattir mızmız sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım normalde gece uyndırıp mama içirmiyorum sabah uyanınca içiyor doktor uyandırma bebekler 7 aydan sonra acıkmaz geceleri demişti ama bugün hiçbir şey yemedi gece uyandırıp mama içirmeli miyim neden böyle oldu bilmiyorum oturup ağladım artık ben bu çocuğa bakamıyorum yemiyor içmiyor diye çok moralim bozuk