Ben de iki kez cildiyeye götürdüm yüzündeki kabuk gibi soyulmalar için. O sırada Konak da vardı başında, Konak geçti gibi yüzü için de krem önerdi yüzü de geçti gibi. Ama bu kez de karnında da kırmızı noktalar oluşmaya başladı, pişik de oldu kaç gündür geçmiyor. Doktora da aksi gibi yüzünde oluştuğunda ısrarla sormuştum alerji değil demişti. O öyle dedikten birkaç gün sonra pişik oldu ve karnında da dediğim gibi kırmızı noktalar oluşmaya başladı. Ama mustela stelotopia ile yüzü geçti açıkçası. Doktorlara da güvenemiyorum, alerji olmasından çok korkuyorum, umarım değildir. Nasıl anlarım bilemiyorum, bebek henüz 3 aylık.