Evett başıma geldii essegüzellik midir nedir de, 4 yıl oldu sanırım 500 ödemiştim 3 bölge lazere , her neyse aynı o şekil yukarı çıkarrttılar beni, bi anda ödemiş ve senet imzalamış bulundum , ya zaten yaptırmak istiyordum ama sonra bi baktım internetten, yorumlar berbat, milleti yakmışlar, iptal etmek için sonraki gün gittim, gelen herkes perişan , bi tanıdık vardı bana bi yazı attırdı o şekilde pttden mektup gönderdim güzellik salonuna, sonra şikayetvardan yazdım şikayet vardan döndüler bana paramı ödediler ama, senet yazı imzalar ne oldu bilmiyorum, umarım yırtmışlardırr , bazı yorumlarda yıllar sonra istedikleri yazıyor parayı, kısacası, şikayetvar sitesine yazarak çözüm buldum .