Srap mama 12 ayda bırakılmalı çok da masum değil ne yazıktır mecbur çoğumuz verdik ama yaşında bırakılmalı ek gıdaya gelince biri daha demiş sanırım evet kan değerlerine baktığın Dr multivitamin önermedi mi acaba onu anlayamadım iştah açıcı takviyeler var verin eline meyve veya simit gibi bir şeyi muhtemelen dış cikariyor ondan yemiyor benim de bebegim 15 aylik 2 gündür doğru düzgün bir şey yemiyor üzülüyor insan evet ama meyve pirinc unu kaynatıp meyve falan ekledim içine bir kaç kaşık aldı onunla yattı bende eline simit falan veriyorum az da olsa doyurucu birsey olsun diye meyve sever benimki meyve veriyorum falan ama sizin kilonuz biraz dusukmus ya mutlaka iştah acicilari deneyin derim