burcuasel23 Beş aylık kizim 2 aydır uykuya geçme sırasında parmağını emiyor, hep bırakır zamanla deselerde geccek gibi hissetmiyorum. Emzik versem daha mı iyi olur napmaliyim bilmiyorum
Nurbost burcuasel23 benim bebeğim 4 aylık olacak 2 gün sonra 2 aydır eli hep ağzında hiç de müdahale etmedim. Şapur şupur emiyo valla
iki_prens_annesi_ burcuasel23 emzik verebilirsiniz tutarsa çok iyi kurtarıcı bence bende uykudan uykuya veriyorum gün içinde çok nadir veriyorum
burcuasel23 Nurbost oral dönemdir elleri hep emerler diye cevaplar alınıyor genelde 😀 içim kan ağlıyor o emerken😄
Demet23 Bende öyle dedim bebektir emsin dedim 5 yaşında kızım hala emiyor ve damak bozulmaya basladi asla ama asla birakmiyor
ayvazece07 Benimki yaklaşık 4-5 aylıkken parmak emmeye başladı bir yaşına geldi hala uykusu geldiğinde ve aciktiginda emer. Görüyorum büyüyüp alışkanlık olup emen bile varmış ürkütmüyor değil ama müdahale etmiyorum emzikte tutmadı 😅
ayvazece07 burcuasel23 doktorumuza sorduk müdahale etmeyin zamanla kendi bırakacaktır dedi ama sanmıyorum. Biraz daha büyüsün bakacağım duruma göre
Feray55 burcuasel23 Ne acımasız bir yorum. Kusura bakmayında eski kuşak hep böyle büyüdü. Hangisinde kusur var? Herşeye müdahale edilmez. Elbet zamanı gelince bırakacaktır. Gerekirse de zamanında konuşa konuşa bıraktırılır. Bebekler makina değildir. Birinin doğrusu ötekinin doğrusu olmak zorunda değildir. Doktor bile böyle tepki vermezken sizin bu tepkiniz de enteresan yani.