DilekGunes bende etlikteki şehir hastanesine götürdüm. 2.5 aylikken deriden test yaptılar hiç bir şeye alerjisi çıkmadı. Ama daha önce süt diyetine girdim tedaviye dönüt verdi demisti doktor. Oysaki yapılan testte hiç bir alerjisi çıkmadı. 3 ay altı olunca cikmayabiliyormus. Bana diyete devam et dediler. En iyisi profesör bulmak. Şehir hastanelerindeki prof dışındaki doktorlar iyi değil.