Gamzeeyigun Minikkalbinannesi hormonlar düzelmeye başladığı için dokuluyorlar ama yine de bi kan tahlili verin vitamin değerlerimize demirinize baksınlar emzirirken onlar eksildigi zamanda dökülme çok oluyo
Gamzeparlak1 Minikkalbinannesi evet çok normal tutam tutam döküldü .hamilelikte zirve yapan hormonlar sebebiyle gurlesen saçlar gidiyor. Dökülmesi.sonra yavaşlayacak ve duracak..ben kan verdim ama bı eksiklik görmedi doktor,tedbiren verdiği vitaminleri içtim ama bı degisiklik olmadı.