Merhabalr aranızda zona rahatsızlığı geçiren var mı bebeğim 4 aylık doktor ilaç yazdı1 hafta boyunca bebeğimi emzirmemem gerekiyormuş süte geçer diye çok üzülüyorum çok ağrılı bir süreç daha önce bu rahatsızlığı yaşayan var mı ne ilaç kullandınız nasıl geçti süreç yazarsanız çok sevinirim.