Melisa500 Merhaba kızlar bebeğim aşırı iştahsız ek gıda döneminde hep kabizdi çorba yediriyordum hep hala devam ediyo da biraz düzeldi. İştah açıcı olarak ne tavsiye edersiniz
Berilikomunannesi muratnannsi Melisa500 bizimkisi de yemiyor 1 yaş kesinlikle. Sadece emmek istiyor sürekli
Melisa500 Berilikomunannesi evet benim kızda öyle emmek istiyor sürekli ama süt yoook 🥹 napacagimi şaşırıyorum çok strese giriyorum