Hatice_kocak merhaba🌸 bence dönmelisin evet bebekle zor ama imkansız değil. Ben çevre mühendisliği mezunuyum ama hep hayalim okulöncesi öğretmenliğiydi. Önce açıktan 2 yıllık okuyodum sonra istanbul ğnisi 4 yıllık bölüm açtı 2. Üniversite olarak okumak isteyenlere kontenjan sınırlıydı hemen başvurdum kabul eedildim. Şuan 1-1,5 senem kaldı allah nasip ederse foröasyon alıp öğretmen olacağım. Yani hem hayalimi gerçekleştirmiş hem de oğlumla işe gidebilmiş olacağım😂 yani 5,5 sene ilk üniversitem 4 sene 2. Üniversitem benden sana ilham olur inşallah😂